Међународни конгрес за односе са јавношћу ПРО ПР отворен је у четвртак у хотелу Мона на Златибору. Скуп више од 200 стручњака који ће разменити искуства и мишљења о трендовима у маркетингу и комуникацијама организује агенција Apriori World уз домаћинство Туристичке организације Златибор и трајаће до суботе.
Нови трендови и достигнућа из области односа са јавношћу тема су 16. конгреса ПРО ПР који се одржава у хотелу Мона. Организатори сваке године бирају новог домаћина, прошле године је у загребачким Термама Тухељ међу учесницима био Златибор, а сада је дочекао стручњаке за ПР.
Међу 200 учесника су предавачи из Словеније, Велике Британије, Русије, Јужне Африке, Италије Америке, а представила се и Српска асоцијација за односе са јавношћу. Истраживање алата за стварање и очување имиџа једна је од циљева конгреса чији је мото Умрежавање у покрету.
Туристичка организација Златибор спремила је за учеснике излете и посете познатим златиборским локацијама. Поред промоције, ПРО ПР конгрес је прилика за едукацију и усавршавање за Туристичку организацију која је недавно представила и нови веб сајт.
Конгрес ПРО ПР трајаће до суботе и одржаће се 16 предавања и две панел дискусије. Сви учесници могу своје објаве са семинара означити са хештегом ПРОПР2018 које могу испратити сви заинтересовани.
https://www.youtube.com/watch?v=rJ2vqjM_5LA&feature=youtu.be
Учесници и предавања:
Шеснаесто издање ПРО ПР конференције по први пут ће угостити предавача из Африке и то Робин Де Виљерс, председницу Управе Burson-Marsteillera из Јужноафричке Републике, која ће говорити о променама и трендовима у комуникацијама на афричком континенту. О стручним практичним примерима у Аргентини говориће Карлос Диаз, директор једне од највећих јужноамеричких агенција за анализу и праћење медије, док ће искуство у комуникацијама у дигиталној сфери у Сједињеним Америчким Државама учесницима пренети Шон Гарднер.
Два предавања биће посвећена теми комуникација и односа с јавношћу на телевизији, па ће тако предавање о трансформацији комуникација на хрватској националној телевизији одржати Игор Ћутук, руководилац сектора комуникација и портпарол Хрватске радио-телевизије, док ће заменица руководица сектора комуникација Радио-телевизије Словеније Сабрина Повшич Штимец у сарадњи са својим колегом Џозефом Хобаном, директором комуникација на Радио-телевизији Ирске одржати предавање на тему важности јавних медијских сервиса и резултата кампање које је током протекле године спровело десет европских јавних телевизија.
У блоку предавања о практичним примерима интерних комуникација говориће Нина Реџепагић, директорица црногорске агенције за односе с јавношћу ОР, затим Марија Беслаћ, менаџерка комуникација у Нордеусу и Наташа Јовановић из УниКредит банке Србије која ће представити модел имплементације Smart Working концепта свим запосленима у централи ове банке.
Бијађо Карано, угледни италијански комуникацијски стручњак с београдском адресом, говориће о брендирању државе уз помоћ медија. Практична искуства о односима с јавношћу у култури представиће директорка комуникација и маркетинга у лондонском Victoria and Albert Museum-у Софи Брендал, док ће Фиона Черњавска, директорка у Source Global Research кроз презентацију резултата глобалног истраживања представити нове трендове и смерове комуникације. Угледни српски комуникацијски стручњак и власник агенције Represent Communications Борислав Миљановић одржаће предавање на тему дигитализације ПР агенције.
И ове године, одржаће се и две панел дискусије: о радијском новинарству и односима с јавношћу коју ће модерирати директор корпоративних комуникација ББЦ-а Џон Шилд, а којем ће се у дискусији придружити уредници и директори водећих радијских сервиса у југоисточној Европи, те панел дискусија о агенцијама за односе с јавношћу коју ће модерирати Марјан Новак, главни уредник Маркетинг Магазина, а на којој ће говорити директори регионалних агенција за односе с јавношћу.
Програм конгреса можете погледати ОВДЕ.
[Best_Wordpress_Gallery id="49" gal_title="pro pr"]