Промоција једне туристичке дестинације представља дугорочан процес који тек након дужег времена даје прве позитивне резултате. Са тим се сложио и директор ТО „Златибор“, Арсен Ђурић који каже да је након презентације туристичке понуде Златибора на сајмовима туризма који су одржани ван граница наше земље, број иностраних туристана на нашој планини знатно повећан.
ТО „Златибор“ је у марту наступила на Сајму туризма у Москви, на коме је презентована туристичка понуда Златибора и шире околине. Том приликом остварени су контакти са преко десет туристичких агенција. Резултат те промоције била је посета групе руских туриста који су на Златибор стигли за Васкршње празнике, а након тога ТО „Златибор“ нашла се и у понуди неколико туристичких агенција из Русије.
„Ми свакако нисмо ишли само на Руско тржиште, већ смо поред сајмова у Србији имали промоције и у Румунији, Грчкој, Македонији, бившим Југословенским републикама и дугим тржиштима. Вршили смо истраживања која су тржишта интересантна, јер смо пратили статистичке податке из којих земаља гости највише долазе у Србију. Онда смо одабрали тих неколико земаља, из којих имамо највише гостију, да ту интензивирамо промоцију и да са тих тржишта доведемо што већи број људи“, рекао је Ђурић.
Он је додао да ће се ТО „Златибор“ и у наредној години потрудити да у сврху промоције Златибора определи значајнија новчана средства. То подразумева рекламирање на телевизијским и штампаним медијима, билборд кампање и слично, јер је неопходно да се континуирано ради на промовисању, како би што већи број људи упознали са туристичким потенцијалима Златибора.