Глумац Бранко Јанковић кога је публика заволела у домаћој серији „Војна Академија“ одржао је радионицу на Краљевом тргу на Златибору у оквиру 1. Међународног сајма пољопривреде и руралног туризма. Све време, док вредно гради каријеру, брине о огромном имању и фарми коза и веома је успешан у том послу.
У селу надомак Ваљева, глумац Бранко Јанковић производи на својој дедовини различите производе од козјег млека и сви се продају под брендом Коза Ностра. Почео је са сиром - тврдим кришкама, а данас се бренд развија у три правца: здрава храна, суплементација и козметика. Кроз радионицу одржану на Краљевом тргу на Златибору у оквиру 1. Међународног сајма пољопривреде и руралног туризма, пренео је присутнима своја искуства и проблеме са којима се сусретао кроз све ове године рада.
"На позив људи из министарства пољопривреде за рурални развој одазвао сам се како би поделио нека искуства у свом раду и развоју, не само руралне пољопривреде већ и прераде, пласмана, маркетинга и брендинга, што ретко ко од људи из руралне производње ради. Могао бих кроз праксу и постепен развој могу то да поделим са људима. Пољопривредници у Србији су затвореног типа и често им је маркетинг велика мука а то не сме да се дешава, већ би требало да се са великим задовољством тај производ пласира и представи маси“.
Почео је са сиром, тврдим у кришкама, затим за гриловање, данас их има разних; потпуно иновативном технологијом успео је да направи сурутку у праху, а на тржиште су пласиране и овсене каше од козјег млека у праху и воћа као и први козметички производ – крема за лице. Истиче да ни један посао није лак али да треба бити истрајан и поштовати неке тезе за које сматра да су од пресудног значаја.
„Прва ствар - не треба слушати околину, затим максимално преко друштвених мрежа спроводити маркетинг и тако лакше ступити у контакт са стручним људима. Трећа ствар – до детаља водити рачуна о лагеру о транспорту о финансијама, јер на почетку је врло лако отићи у дефицит. Ја сам са те стране био веома упоран и то је још једна веома битна карактеристика“.
И у наредном периоду остаје на релацији предузетник - глумац а да би све функционисало успешно на два поља, Бранко каже да је изабрао људе који су задужени за одређене сегменте пословања на фарми коза и производњи.