На Златибору се одржава 7. конференција Туристичке организације Регије Западна Србија, у оквиру програма прекограничне сарадње Србије и Босне и Херцеговине. Уз туристичке раднике из овог региона Србије учествују и гости из Тузле, партнери Ужица у прекограничним пројектима.
Брендирање дестинације једна је од централних тема конференције. Управо с тим циљем представљене су разлике између бренда као нечега што не мора бити добро само по себи и брендирања, као активног процеса управљања брендом и сопственог учешћа у креирању бренда.
„Истакао сам то да је бренд скуп утисака које неко има о одређеном производу, догађају, дестинацији… Пут од брендирања до бренда је посебно важан, а потом се стиже до имиџа. У времену где нас запљускује мношто информација свако од нас има јединствену причу, а људи копирају једни друге. Исто то се догађа са дестинацијама, а успех се некада крије у ономе чега се можда стидимо или нечему што подразумевамо. Управо то може бити занимљиво гостима из иностранства, јер различит је доживљај живота у Европи, Азији, Америци и другим деловима света“, каже Немања Миленковић из Фондације „Нови Сад – европска престоница културе“.
У Туристичкој организацији регије Западна Србија сматрају да су као бренд веома добро позиционирани на тржишту Србије, али им је неопходно да се за будућност изборе за већу препознатљивост на иностраним тржиштима.
„Имаћемо квалитетне предаваче који ће нам представити нове трендове по питању активног одмора и разматраћемо неке проблеме у овим делатностима, како бисмо упутили предлоге за побољшање законске регулативе. Брендирање дестинација је такође увек актуелно и са тим у вези ми се морамо боље позиционирати на иностраном тржишту“, рекао је директор ТОРЗС, Мирослав Рађен.
Међу темама конференције наћи ће се и активни одмор, који је битан фактор пројекта „Опен аир everywhere“, који спроводе Ужице и Тузла.
(фото: ЗУМ УЕ )