Електропривреда Србије (ЕПС) саопштила је данас да је продужила је рок доспећа рачуна за електричну енергију за домаћинства за октобар до 30. новембра, јер је услед обуставе рада поштара каснила њихова достава.
У саопштењу је наведено да, иако је достава рачуна нормализована, ЕПС на овај начин жели да изађе у сусрет и грађанима омогући додатно време да измире своје обавезе и остваре право на попуст од пет одсто за редовно плаћање.
Грађанима је на располагању и портал “Увид у рачун” (https://portal.eps.rs/) који се налази на сајту ЕПС-а.
Портал је намењен свим купцима на гарантованом снабдевању, покренут је 1. новембра у ciljummodernizacije и унапређења пословног система ЕПС.
Тај портал омогућава брз и једноставан приступ е-рачуну одмах по формирању, као и безбедно и брзо плаћање без одласка у пошту или банку, а ту могућност до сада је искористило више од 242.000 корисника, навео је ЕПС.