Голд гондола је ушла у пету годину рада као јединствени доживљај и ново искуство Златибора и све је ближа милионитом путнику. Рекордни број посетилаца показује да је гондола једна од најатрактивнијих локација за манифестације, конференције, оглашавање и промоцију наших пословних партнера. Поред тога што важимо за најдужу гондолу на свету, ми смо покретачи модерног туризма наше земље не заборављајући на очување аутентичности Златибора и унапређујући га у складу са потребама одрживог туризма.
Како смо постали омиљено место за одмор милионима туриста?
Већ на самом почетку рада владало је велико интересовање за вожњу гондолом, али смо били свесни да савремени туриста жели увек нов доживљај дестинације. Зато смо осмислили бесплатне активности на међустаници и Торнику: креативне и дечије радионице, параглајдинг, савети за здрав живот, Мала школа фотографије, НТЦ радионице, предавања на тему савременог родитељства, ДЈ журке... Нашу понуду смо обогаћивали садржајима који до сада нису виђени на нашим планинима, па је тако биоскоп на отвореном направио велики помак јер смо нашим посетиоцима понудили јединствен доживљај гледања филма у планинском амбијенту.
Али ту се нисмо зауставили. Желели смо да прикажемо гондолу као место сусрета и престижних догађаја. Организовали смо несвакидашњу модну ревију на међустаници на којој је наш познати дизајнер Игор Тодоровић представио своје најновије креације, а цео догађај пратила је линија природне козметике Де Вауx. Креирали смо концепт нових производа кроз наш Гондола шоп и показали да локални и домаћи произвођачи, уметници, креатори заједнички могу да створе јединствене, традиционално инспирисане, а у исто време модерне и иновативне производе. Као друштвено одговорно предузеће континуирано подржавамо локално и женско предузетнишво. Из те идеје настале су услуге бранч у ваздуху и романтично путовање као јединствени концепт угођаја у кабинама гондоле. Кроз бранч у ваздуху смо спојили аутентичне златиборске специјалитете које набављамо од локалних произвођача: домаћа пита, пршут, чвраци, кајмак, домаћа ракија, домаћи сокови и златиборска вода. За две године, колико постоји романтично путовање као део наше понуде, више од 60 парова верило се у овим кабинама декорисаним љубавним мотивима. Како је траса гондоле идеална за релаксацију, прпеознали смо простор за понуду тим билдинга који је убрзо постао популаран и омиљен садржај.
Подршком и сарадњом са уметницима и креативним индустријама брендирамо Златибор као атрактивну дестинацију по мери модерног туристе који тражи другачији доживљај аутентичности дестинације у којој могу да уживају свим чулима.
„Милионити путник је за нас повтрда да смо направили чудо за кратко време. То значи да скоро сваки туриста на Златибору подразумева вожњу гондолом као део свог одмора. Код нас долазе све категорије путника: породице, деца, омладина, пензионери, спортисти, учесници кампова, културно-уметничка друштва, особе са инвалидитетом и други. Када неко жели да покаже Златибор пословним партнерима онда дође на Голд гондолу и прикаже нову перепсктиву света. Ми смо покретач развоја новог Златибора чија је мисија пружити незабораван доживљај аутентичног споја нетакнуте природе и градских вибрација. Поштујући највише стандарде безбедности повезујемо традиционалне вредности и потребе савремених туриста, динамичан одмор у друштву и проналажење себе у сагласају са природом. Наше пословање се заснива на модерном концепту забаве, која подразумева боравак у природи, едукативне радионице за децу, манифестације, концерте, позоришне представе, бесплатне активности на међустаници и Торнику. Трудимо се да сваке сезоне нашим посетиоцима пружимо нове садржаје и задовољимо укусе свих генерација и у томе успевамо из године у годину“, каже директорка Јавног предузећа „Голд гондола Златибор” Бојана Божанић.
Током целе године пажљиво ослушкујемо тржиште и пратимо трендове у свету. У том креативном процесу долазимо увек до нових идеја, али увек се држимо основне замисли – савремени концепт забаве у природи за све генерације путника. Доласком на гондолу посетиоци постају део наше заједнице која током целе године нуди бројне садржаје за све генерације.
Са жељом да будемо носилац развоја савременог концепта туризма за ову годину планирамо: нови објекат у центру Златибора Гондола Схоw Роом, мултидисцплинарни Гастро Фестивал – Етно Гастро Фест, Форум и фестивал „Гондола - свет из нове перспецтиве“, Луx кабине, као и друге иновативне садржаје међу којима је и Дечији парк на почетној станици. Планирамо да се активније приближимо пословној заједници и конгресном туризму кроз организацију пословних сусрета и тим билдинг манифестација које ћемо пажљиво осмишљавати у складу са филозофијом и потребама клијената.
Визија Новог Златибора ће нас уписати на светску туристичку мапу као једно од најиновативнијих туристичких дестинација. Нови садржаји на врху Торника и пројекат нове жичаре до Прибојске Бање спојиће природу и функционалност, а изградњом мањег павиљона у форми шишарке на последњој станици Голд гондоле симболично ће најавити почетак реализације овог пројекта.
Овако велики успеси не би били могући без тимског рада као основе за успешне резултате. Голд гондола негује савремену пословну културу у којој сваки запослени има простора за лични и професионални развој, а такав приступ организацији рада показао је позитивне ефекте за четири године рада.
Остајемо на путу остварења наше визије да постанемо светски препознатљив бренд и синоним за јединствен доживљај. Унапређењем понуде и садржаја настављамо да креирамо нове туристичке трендове и постајемо незаборавно место догађања. Наша највиша вредност је аутентично искуство среће гостију који са осмехом одлазе и са радошћу се враћају.