Гондола осваја посетиоце из региона

g

Златиборска Голд гондола је на Сајму туризма у Загребу, од 24. до 26. марта, представила своју понуду посетиоцима и пословним партнерима из земље и иностранства. Међу 250 водећих туристичких организација и удружења из 21 земље, гондолу су издвојили несвакидашњи поглед на планинске пејзаже, бранч у ваздуху, романтично путовање, тим билдинг, гондола бар и забавне активности.

За гондолиним штандом владало је велико интересовање љубитеља путовања из земаља бивше Југославије. Успостављени су контакти са неколико великих хрватских инфлуенсера који су показали интересовање да дођу на Златибор и промовишу атрактивне садржаје.

„Овај Сајам је био одлична прилика да Голд гондола прошири сарадњу и привуче нове путнике из земаља бивше Југославије. Издвојила бих састанке са представницима хрватских туристичких агенција „Интелекта Загреб“, „Антропоти“ и „Обзор путовања“ са којима смо дошли на идеју да направе програм понуду путовања за хрватске туристе којим ће спојити Београд и Златибор. Они су свесни предности изградње аутопута помоћу ког Београд и Златибор нису толико далеко. Штанд Голд гондоле је обишла амбасадорка Републике Србије у Хрватској Јелена Милић, као и директор Туристичке организицаије Републике Српске Миодраг Лончаревић са којим је Туристичка организација Златибора недавно потписала Протокол о сарадњи“, рекла је руководилац службе за комерцијалне послове и маркетинг Голд гондоле Ивана Лазовић.

Са Туристичком заједницом града Лабин-Рабац је договорена посета Златибору и сарадња у области нових садржаја на Рибничком језеру. Ова туристичка заједница је искусна у креирању забавних активности у природи попут једрења, роњења, бицикала на електрични погон и кајакарења што ће бити од велике користи за увођење иновација на Голд гондоли.

Учесницима наградне игре подељени су ваучери са викендом за две особе на Златибору уз карте за атрактивне локације.

Загребачки Сајам пратили су бројни инострани и регионални медији, као и неки од најпопуларнијих инфлуенсера. У таквом пословном амбијенту Голд гондола је добила простор за додатну промоцију и проширење сарадње са медијима и туристичким агенцијама.