Дигитализација Србије као туристичке дестинације, безготовинско плаћање код резервације туристичких садржаја и који су изазови како би се поспешила онлајн продаја, биле су неке од тема на панел дискусији „Онлине плаћање у туризму – трендови и изазови“ у оквиру 44. Међународног сајма туризма у Београду, а у организацији компаније Висит Онлине. Златиборска Голд гондола је овај пословни сусрет представника туризма, ресорног министарства и банкарства обогатила кетерингом који је садржао поставку бранча у ваздуху и романтичног путовања.
Учесници панела и посетиоци су могли да осете укус јествог сувенира бранча у ваздуху и доживе дух традиције дегустирајући пршуту, сланину, кулен, домаћу питу и сир које су направили локални произвођачи из златиборских села. Уз овај разноврстан планински оброк послужени су домаћа ракија, сокови и вода, а на богатој трпези нашле су се слатки залогаји из романтичног путовања – пралине, воће и шампањац. Поред изврсног укуса и великог избора специјалитета, на госте је посебан утисак оставила сама поставка трпезе која је декорисана на такав начин да је спојила традиционално и модерно што најбоље представља понуду Голд гондоле намењену потребама савременог туристе.
О тренутном стању везаном за онлине плаћање у Србији и региону и решењима за унапређење говорили су представница Министрства туризма и омладине Дуња Ђенић, представнк Народне банке Србије Александар Станојевић, представник Банке Интезе ад Милош Лазаревић, директор Туристичке организације Златибор Владимир Живановић, Емир Диздаревић из ЊСПАY, Франко Радош представник Валамар Ривиере дд и Милан Гамбирожа из ЛедПаy. Безготовинско плаћање је будућност која је све ближа, а овај вид плаћања ће додатно поједноставити и убрзати процесе услуге у туризму нарочито код куповине карата за локалитете и туристичке атракције као што је Голд гондола, закључак је панел дискусије.
О карактеристикама гондоле, новим услугама и садржајима на траси посетиоци ће моћи да сазнају више на Београдском сајму до недеље 26.