Хотел „Палисад“ је један од важних обележја Златибора као планине, и као туристичког места. Нешто више од 50 година у њему се спаја старо са новим, традиционално са савременим, а они који долазе само су део генерација које су у њему боравиле, или ће боравити у будућности.
У последње 3 године, за Хотел „Палисад“ је 2017. најбоља година, каже Катарина Цицварић, директорка за продају и маркетинг овог хотела. Број гостију који је током прошле године у њему боравио већи је за 15 % у односу на претходну, а почетак 2018. обећава да ће се тај тренд наставити. Ово је доказ да су сва улагања у хотел у претходних неколико година били потребан и одличан потез.
"Подмладили смо наше госте. Долазе нам ти млађи, који овде стварају нове успомене и нове вредности. Знате како кажу: кад људи долазе овде, у "Палисад", они се сви сећају времана кад су као мали долазили", прича Катарина Цицварић.
Нову годину су гости хотела „Палисад“ дочекали уз одличну музику популарног Банета Моићевића у већ уобичајено пријатној атмосфери. Овде годинама долазе туристи са простора бивше Југославије које, каже Цицварићка, сви доживљавају као домаће госте. Такође су били и гости из Кине, Немачке, Израела... У празничној декорацији, уз чувени камин у холу, и остале вечери протицале су уз музику. Велика пажња поклањена је и ове године обележавању Божића.
"Поштујемо нашу традицију. Оне који нису наше вероисповести упознајемо са тим нашим лепим обичајима. Сваке године се уноси бадњак на Бадње вече и са генералним директором то спроводимо. Увече идемо на заједничку бадњу вечеру а онда сутрадан ујутру, уз заједничку молитву са свештеником, ломимо чесницу. Гост, а већином су то деца (они имају предност) који извуче новчић, добија викенд од хотела "Палисад" ".
Мисија свих који раде и брину о добром гласу хотела „Палисад“ је да људе врате природи. Окружен боровима и са погледом који се са виших спратова пружа надалеко, он и у свом ентеријеру садржи мноштво природних материјала. „Туризам на Златибору је и настао због природе, а не због објеката“, наглашава директорка за продају и маркетинг.
"Једна госпођа је написала како је, осим што је презадовољна самим боравком овде, "Палисад" обиље свега! Кад дођете - имате обиље свега: гостопримства, лепог амбијента, лепе хране, квалитетне, праве златиборске, тако да ми је то драго да видим да они на тај начин доживљавају сав наш труд."
„Палисад“ омогућава добар провод породицама са малом децом тиме што у хотелу о најмлађима брине сертификовани аниматор . Распуст се доживљава на снегу, уз разне активности када то време дозволи. До краја јануара и током фебруара „Палисад“ је припремио и повољне празничне пакет аранжмане за које се већ показује интересовање. Повећано је интересовање за конгресни туризам у којем групе нису велике као некад, али су захтевније. Без обзира на велики број смештајних капацитета на Златибору и уз бројне објекте који се граде, „Палисад“ ће увек имати своју клијентелу.
"Сматрам да је свака здрава конкуренција добра за сваког од нас; да се расте, да се развија, да се улаже, да се иновира, да се мења. Оно на шта је хотел "Палисад" навикао своје госте је то да очекују неку врсту луксуза, врсту природности, али да то буде на наш, "Палисадов" начин", каже Катарина Цицварић додајући да су запослени, који се такође осећају делом ове породице, заслужни за то што се задовољни гости враћају.
У овој години требало би да буде реализован пројекат Велнес и Спа центра којим ће понуда хотела „Палисад“ бити још квалитетнија и потпунија.
Мирјана Ранковић Луковић