Већ дуже време ЈКП "Водовод Златибор" из Чајетине региструје појаву губитака воде на магистралном путу од резервоара у Рибници до резервоара на Караули. Из тог разлога ово предузеће ангажовало је фирму "Хидро пулс" из Београда, која је током јучерашњег и данашњег дана вршила испитивање овог магистралног вода.
"Губитке не представљају само губици услед пуцања цеви на водоводној мрежи, него и губици услед неисправних водомера, неочитавања водомера, као и губици услед високог пристиска у мрежи“, рекао је Раде Јовановић директор ЈКП "Водовод Златибор".
Јовановић је додао да је "Водовод" већ предузео прве кораке у решавању овог проблема. Пошто се сумњало на исправност водомера, већина њих, првенствено код великих потрошача (хотела), је замењена, а ускоро ће бити расписана јавна набавка за још око 2.000 водомера. Предвиђено је да се исти поставе код индивидуалних потрошача.Од маја 2012.године, тј. оснивањем ЈКП "Водовод Златибор", уведено је месечно очитавање водомера, уместо дотадашње пословне праксе да се водомери очитавају на три месеца. Тиме се постигло тачније очитавање и редовнија наплата.
Како би се утврдили губици на магистралнов воду, а при том избегло копање дуж целе линије екипа „Хидлопулса“ вршила је лоцирање места квара на нивоу 5 метара. Како истичу из овог предузећа бетонске водоводне цеви су прилично старе и дотрајале и већ неколико пута су правиле проблеме, па ће се због тога потрудити да ово испитивање буде што прецизније и ефикасније.
По завршетку ипитивања вршиће се санација утврђених кварова.