Ове године, по први пут на Златибору, Туристичка организација Војводине организовала је манифестацију "Дани Војводине". На Краљевом тргу представљено је богатство ове динамичне равнице - туристички потенцијали Новог Сада, Суботице, Вршца, Сремских Карловаца,Темерина, Ковина и Пећинаца. Промоција је одржана уз помоћ Привредне коморе Војводине, а у сарадњи са Туристичком организацијом Златибор.
Манифестација "Дани Војводине" организује се већ дуги низ година. Туристички потенцијали динамичне равнице представљени су у Темишвару, Љубљани, по пети пут у Београду. Значајан наступ ТО Војводине имала је и на 45. Националном дану у Уједињеним Арапским Емиратима, где је у Дубаију представљена цела Србија, као и у Кини. У наредном периоду Војводина ће своје потенцијале представити у Подгорици и у Бања Луци, а јуче је промоција одржана на Златибору.
Све већи број туриста из Војводине борави на Златибору - из равнице на планину. Али и туристи из Западне Србије воле равницу, која им пружа заиста велику понуду.
"Када причамо о гостима са Златибора, Ви свакако знате шта је планина и њени богати садржаји. Али, ја бих хтела да кажем да се на Фрушкој гори можете освежити и то у бројним фрушкогорским језерима. Исто тако, можете посетити неке од фрушкогорских манастрира, који су заиста бисер наше туристичке понуде", каже Наташа Павловић, директорка Туристичке организације Војводине.
Подаци говоре да је прошле године Војводину посетило 8% више туриста нега у 2015., а остварено је 13% више ноћења. Од укупног броја, 59% чине домаћи гости.
"Војводина са својом разноврсном и атрактивном туристичком понудом препозната је као туристичка дестинација на многобројним тржиштима, и то не само у региону, него и шире. Код нас долази све више гостију из Руске Федерације, Турске и Кине, али нама свакако представља приоритет домаћи гост и на наше велико задовољство, Војводину је за првих шест месеци ове године посетило 6% више домаћих туриста у односу на исти период прошле године", каже Драгица Самарџић из Привредне коморе Војводине.
Војводина заиста има шта да понуди туристима - плодна равница, испресецана рекама, богата традицијом и културом, са модерним градовима и традиционалним салашима.
"Вама је већ позната понуда салаша, винарија, препознатљива као специфичност Војводине, што осликава нашу културу и традицију. Гостољубивост Војвођана, богата гастрономска понуда и бројне манифестације - то је нешто што чини атрактивним туристички производ у Војводини", нагласила је Драгица Самарџић.
Нови Сад носи две титуле - Омладинска престоница Еврипе 2019. године и Европска престоница културе 2021.
"Оно што је карактеристично за Војводину то су манифестације, а у току године код нас се оджи преко 1.000 манифестација. Август је месец када се у Војводини одржава преко 150 манифестација, што можете видети на сајту Туристичке организације Војводине и упознати се са програмом", истиче Наташа Павловић.
Поред чувеног EXIT-а, ту је и филмски фестивал на Палићу, новосадске музичке свечаности, затим Госпојина у Новом Бечеју, која за четири дана одржавања привуче вишеод 50.000 посетилаца.Наравно, не треба заборавити ни Дане пива, Грожђенбал и Вино фест.
Нада Џелебџић, zlatiborpress.rs
https://www.youtube.com/watch?v=JRsJqbC5gyc&feature=youtu.be