Недавно је покренута нова платформа Хореца заједница као вид помоћи и подршке угоститељском сектору, који је и најпогођенији од почетка пандемије. Платформа је намењена свима који послују унутар угоститељског сектора у Србији као и свим младим људима који своју професионалну будућност виде у овој области. Хореца заједницу, као иновативан начин подршке креирала је Коца-Кола ХБЦ Србија која овако додатно жели да оснажи Хореца сектор и пружи помоћ својим најзначајнијим партнерима.
Бојана Ненадовић, директорка маркетинга у компанији Коца-Кола ХБЦ Србија истиче да је, за више од пола века колико ова компанија послује у Србији, креиран партнерски однос са преко 37 000 купаца:
„Није било лако изградити, а још је теже задржати тако близак однос са купцима, а на обострано задовољство. Зато се константно трудимо да унапредимо сарадњу, ослушкујемо потребе тржишта и правовремено одговарамо на њих. Идеја за покретање платформе настала је јер смо на једном месту желели да окупимо све запослене у ХоРеЦа сектору, али и оне којима ће одређени профили у угоститељству бити будућа професија. Платформа заиста нуди бројне могућности, од размене знања и искуства па све до пријављивање на отворене позиције.“
Сама платоформа Хореца заједница садржи информације о широком портфолију компаније Коца-Кола ХБЦ Србија, као и бројне иновације присутне на тржишту. Намењена је апсолутно свима који послују у Хореца сектору – власницима, менаџерима, конобарима као и свима који су заинтересовани да граде будућност у угоститељском сектору. Корисници у оквиру ове платформе, могу да размењују знање и искуство, креирају своје профиле, прате дешавања и трендове у свету угоститељства, поставе оглас за посао, или пак номинују тему за дискусију.
„Платформа Хореца заједница ће власницима објеката у ХоРеЦа сектору и менаџерима омогућити пословне погодности у сарадњи са компанијом Коца-Кола ХБЦ Србија. Са друге стране, запосленима у сектору угоститељства и људима који траже посао у овој области понудиће релевантна знања и прилику да развију и усаврше вештине потребне како би били конкурентнији на тржишту рада. Оно што је највећи бенефит ове платформе је умрежавање и повезивање угоститељског сектора у циљу омогућавања лакше и ефикасније комуникације 24 сата, 7 дана у недељи“, истиче Бојана Ненадовић.
Нова платформа покренута је у оквиру он лине конференције под називом „Хореца заједница за нову будућност која је окупила учеснике из сектора угоститељства, али и младе који своју каријеру желе да покрену у овој области. Током конференције било је речи о вештинама неопходним за рад у Хореца сектору и како их стећи и унапредити. Истовремено, своје успешне приче са учесницима конференције поделили су млади угоститељи који, и поред свих изазова, са осмехом обављају свој посао.
Од почетка пандемије, Коца-Кола ХБЦ усмерила је своју и ка угоститељском сектору. Организован је он лине wебинар у намери да се допринесе решавању проблема са којима се сусрећу они који раде у угоститељству. Пружена је подршка пројекту “Чисто и сигурно”, а кампањом “Отворени као никада пре’’ одабраним угоститељима уступљен је део дигиталног огласног простора како би им се омогућила боља промоција и комуникација са гостима.
Позивамо све заинтересоване да се пријаве и постану део јединствене Хореца заједнице на horecapartner.rs
Извор:
НОИЗЗ, Златибор.рс