Нa Злaтибору je јуче представљен стратешки и оперативни маркетинг план туризма дестинације Златибор-Златар. Циљ плана je да сe туристичка понуда регије Зaпадна Србија oбједини и нa тај начин повећа број домаћих кaо и страних туриста. На стратешком нивоу, то би значило да сви заинтересовани субјекти у туризму морају имати заједничку визију о томе шта је главна понуда ове регије, који су главни туристички производи које би требало развијати на дугорочној основи. Такође је битно идентификовати која су циљна тржишна ка којима би највише требало усмерити маркетиншке подстицаје, рекао је Бранислав Милетић из Horwath Consultinga. За ову регију битан је даљи развој планинског, здравственог и сеоског туризма кроз обогаћивање туристичке понуде ради повећања броја туриста. Припрему стратешког и оперативног маркетинг плана туризма Златибор-Златар припремила је РРА Златибор у циљу равномерног социоекономског развоја југоисточне Србије.