У овим кампањама преваранти од грађана, лажно се представљајући као познате компаније као што су ‘Netflix’ или ‘Microsoft’ путем СМС-а или мејла, траже унос личних података у циљу наводне поновне уплате или ажурирања налога.
Како се наводи на званичној инстаграм налогу МУП-а, те кампање обично воде на лажне веб странице чији је циљ крађа приступних података или података са платних картица у циљу даље злоупотребе.
Служба за борбу против високотехнолошког криминала је већ имала овакве пријаве и поступа у циљу идентификације извршилаца.
МУП саветује да се увек добро провери веб адреса која тражи унос личних података.
Како указују, реномиране компаније никада неће тражити унос личних података, нарочито података са платне картице, путем СМС-а. Служба за борбу против високотехнолошког криминала је већ на терену, поручују из МУП-а.