Награђени на конкурсу за предлог идејног решења маскоте КЈП „Златибор“

к

Основна школа „Димитрије Туцовић“ из Чајетине у сарадњи са КЈП ,,Златибор“, у оквиру Међународног програма Еко-школе, расписала је, у претходном периоду, ликовни конкурс на тему израде идејног решења маскоте локалног комуналног предузећа. Право учешћа имали су ученици свих разреда (од 1. до 8. разреда) Основне школе „Димитрије Туцовић“ (Чајетина, Златибор, Јабланица).

Такође, ученици су осмишљавали и пратећи слоган који ће позивати на свесност о значају еколошких тема. Циљ конкурса је да маскота, својим занимљивим изгледом  и именом,  заузме значајну улогу у доприносу  у свим промотивним и едукативним активностима наведених тема, а да ученици од најранијег узраста развијају свест о заштити животне средине.

На конкурс је пристигао велики број креативних предлога. Комисија у саставу: мр Зорица Милосављевић, координаторка Еко-школе, Драгана Росић и Вера Благојевић- представнице КЈП „Златибор“, Даница Јевтић Шишовић, наставница ликовне културе, и Јагода Јеремић, наставница српског језика и књижевности, одабрала је радове следећих ученика:

Прва награда:  1. Анђела Петковић, 5-3, Златибор („Златиборац-чистунац“)
                            2. Јована Кузељвић, 5-1, Чајетина („Нарциса“), са слоганом „Обезбедимо природи склад уз правилно одложен отпад“;

Друга награда:  1. Анђела Кузељевић, 8-2, Чајетина 
                              2. Тодор Новаковић, 5-1, Чајетина

Трећа награда:  1. Теодора Милић, 7-1, Чајетина
                               2. Немања Спасојевић, 5-1, Чајетина

Ученици ће бити награђени дипломама, које ће обезбедити школа и вредним наградама које је припремило КЈП „Златибор“. Сви ученици ће бити похваљени за учешће на конкурсу. Радови ће бити изложени у холу школе у Чајетини. 

Конкурс је још једном потврдио одличну сарадњу ове две установе. КЈП „Златибор“ Чајетина је у свој план рада за наредну годину уврстило успостављање система примарне селекције отпада на територији општине Чајетина. Једна од активности која ће томе претходити је едукација свих суграђана, од најмлађих до најстаријих. У сврху подршке  едукативне кампање планирана је израда  маскоте предузећа, која би својим присуством привукла пажњу, првенствено најмлађе популације,  а онда и свих осталих.