Током ванредног стања настава у "Угоститељско-туристичкој школи" из Чајетине одвијала се посредством школске Интернет платформе, као и преко мобилних телефона, Вајбер група и сличних друштвених мрежа.
Тако је било и са наставом физичког васпитања која, на први поглед, није захвална за овај вид комуникације на релацији професор-ученик. Међутим, школска платформа је погодовала и за ово.
-Све смо радили преко наше платформе. Постави се чланак, одн. наставна тема планирана за тај дан... Слао сам линкове са вежбама ученицима, а они су ми одговарали, коментарисали... Било их је који су заиста активно учествовали у свему. Поготово захвално је било деци која живе у руралним срединама, која нису била ограничена простором, па су имала двориште где могу да тренирају, а радили су и ученици који у становима имају терасе. Постављали смо седмичне оперативне планове, од понедељка до петка. Вредновали смо активности ученика и тако их оцењивали. Саветовали смо их да раде не само када имају наставу физичког васпитања, већ и сваког дана када су у могућности. Посебно нам је важно то што, срећом, нико од колега нити од ученика није дошао у контакт са овом новом болешћу - каже професор физичког васпитања, Миломир Шопаловић.
Долазак лепшег времена, према Шопаловићевим речима, погодује за више активности напољу, а пре свега препоручује ходање, трчање умереним интензитетом, вожњу бицикла, као и вежбе обликовања и дисања. Препоручује то не само ученицима, већ и свим осталим суграђанима, поготово онима који су током ванредног стања већину времена провели у затвореном простору, уз обавезну дистанцу или евентуални рад у паровима, без већих груписања.
(фото: архива) И. Јанковић