Златибор је постао дестинација која нема карактер сезонског пословања јер се одлична посећеност наставила током целе године. Томе свакако доприносе и промотивне активности ТО Златибор.
Сусрети у туризму на најпосећенијој планини Србије нису реткост, а Златибор је био домаћин туристичким организацијама Краљева, Вишеграда, Будве и Херцег Новог, које су представили своје летње понуде. Тада је с неким туристичким организацијама озваничена сарадња. Недавно је, са циљем формализације досадашње и интензивније будуће сарадње, свечано потписан Протокол о сарадњи између Туристичке организације Златибор и Туристичке организације града Требиња.
ТО Златибор је учествовала на сајмовима, форумима и фестивалима, спроводила упечатљиве промотивне кампање у градовима Србије и региона, а на Златибору дочекивали светске организаторе путовања, представнике домаћих и иностраних туристичких агенција, стране амбасадоре (међу којима је и Кун Адам, амбасадор Белгије у Србији), новинаре, инфлуенсере, рониоце који су истраживали најпосећенији спелеолошки објекат Стопића пећину.
Да Златна планина постаје и место незаборавних успомена сведоче садржаји неких дигиталних комуникација многобројних инфлуенсера и блогера, домаћих и иностраних, који је посећују и уживају у њеним благодетима. Радило се како на дигиталној промоцији, тако и на електронским новинама. Богата понуда Златибора представљена је крајем марта 2022. на 43. Међународном сајму туризма у Београду, најзначајнијој манифестацији те врсте југоисточне Европе. Потом је 13. маја почела промоција Златибора по градовима Србије. Најава летње сезоне био је циљ ових представљања, која су организована у двадесетак већих градова Србије. Тиме је, под слоганом „Златибор твој прави избор“,Туристичка организација најавила летње садржаје на главним градским трговима и многе заинтересоване посетиоце упознала са понудом овог планинског центра. Током маја одржана је успешна промоција Златибора у Требињу, где су представници ТОЗ будуће госте упознали са бројним садржајима, атракцијама и активностима, као и понудом смештаја. У том периоду „Златиборска зелена тура“ представљена је и на Сајму коришћених возила у Београду, као и на Сајму аутомобила у Нишу. Активна промотивна кампања Туристичке организације Златибор наставила се и ван граница Србије, па је 8. и 9. јула понуда Златибора промовисана у неколико градова Црне Горе, и уједно најављена летња туристичка сезона и програм „Златиборског културног лета“.
У августу је Туристичка организација Златибор била учесник сајма у Угљевику (БиХ). Током следећег месеца представила је и нашу кулинарску понуду на манифестацији „Гастро караван“ одржаној у Зајечару, као и на „Фестивалу српске трпезе“ у престоници, а затим су на „Данима туризма“ одржаним у Нишу присутнима приказани главни садржаји Златне планине. Туристичка организација Златибор придружила се манифестацији обележавања Светског дана туризма који је ове године обележен на Ади Циганлији 27. септембра. Током октобра учествовали су на Београдском туристичком и МИЦЕ форуму који је окупио најзначајнија имена у области туризма нашег региона. Запажен наступ Златибора уприличен је на 53. Међународном сајму туризма у Новом Саду, где је „Голд гондола“ награђена Великом златном медаљом. Туристичка организација Златибор учествовала је и на Шестој конференцији ТО регије „Западна Србија. И ове године су у јулу и августу организована је традиционална манифестација „Златиборско културно лето“ са најразноврснијим садржајем. Ови програми значајно су допринели успеху минуле туристичке сезоне. Као и сваке године „Културно лето“ су обележили концерти познатих естрадних уметника из земље и региона, културно-уметничких друштава, хорова, класичне музике, трубачких оркестара, као и позоришне представе на отвореном, представе за најмлађе, или разне анимације за децу и одрасле. Богатим и садржајним програмом са више од 50 организованих догађаја у оквиру ове летње манифестације, Туристичка организација Златибор још једном је оправдала поверење више од 100.000 посетилаца „Златиборског културног лета 2022.“.
У области промотивног рада важно је истаћи да су током 2022. године урађени нови видео спотови који најбоље дочаравају лепоту Златибора, а потенцијалним туристима приближавају бројне активности које су им на располагању. То су спотови „Златибор за спортисте и рекреативце“, „Златибор за кућне љубимце“, „Златибор за младе“ и „Гастрономска понуда Златибора”, а издваја се промо видео „Изабери своју бајку – Златибор зима 2022.” који је на 15. изложби сувенира и туристичких публикација Лесковац 2022. награђен признањем у категорији видео публикација.
Ово је само део активности ТО Златибор објављених у децембарском броју Златиборских вести. За Туристичку организацију, последњи месеци 2022. у знаку су пројекта који се односи на означавање туристичке дестинације Златибор и одредишта на територији општине Чајетина. Туристичка сигнализација је постављена и на државним путевима, и у самом центру Златибора на више фреквентних локација. Дају се на тај начин информације од општег јавног значаја потребне највећем броју посетилаца с циљем обавештавања и упућивања до културних, историјских, верских, природних и свих осталих туристичких одредишта. Стално унапређење туристичке понуде задатак је који Туристичка организација Златибор сваке године ставља на листу приоритета и редовно га испуњава. То посвећено деловање наставља се и у овој години, кажу у ТО Златибор: уз стални циљ континуираног побољшања квалитета услуге на Златибору, у наредном периоду оствариће се још бољи резултати и померити границе када је реч о златиборском туризму, који ће у 2023. обележити 130. годишњицу постојања.