Телеком Србија подигла цене, корисници немају право на жалбу

телеком

Без упозорења и најаве, компанија Телеком Србија подигла је цене пакета кабловске телевизије, интернета, фиксне и мобилне телефоније, а да о томе претходно нису обавестили кориснике, који сад немају чак ни право на жалбу.

Како за Nova.rs наводе поједини грађани, за повећање цене од готово 1.000 динара сазнали су случајно.

Читаоци Nova.rs пожалили су се да су сасвим случајно од својих пријатеља који имају везе у компанији Телеком Србија сазнали да ће од наредног месеца морати да плаћају већи износ претплате пакета.

И то није све. Корисници, осим што ће плаћати већу цену, немају право ни на жалбу, јер су – закаснили,

Нова рс. упутила је питања Телекому, али до објаве овог текста одговори нису стигли.

Према писању тог портала, ово није први пут да та компанија без обавештења људима од којих сваког месеца добија уплате подигне цене пакета.

Пре тачно годину дана, у марту 2023. како преноси nova.rs, Телеком Србија повећао је цене својих пакета (кабловска, интернет, фиксна и мобилна телефонија) за 600 динара.

Такође, у периоду од 2022. до 2023. током годину дана Телеком Србија је четири пута повећавао цене својих пакета за нове кориснике.

Портал подсећа да Телеком Србија је од 1. маја 2023. корисницима који су одлучили да технику Телекома коју користе у свом стану преместе на другу адресу увећао цену пакета, правдајући је управо променом локације.

Такође, према писању портала, пре годину дана Телеком Србија је укинуо канал „Kitchen“ и још неколико других, па иако су корисници након ове промене имали право на раскид уговора, без плаћања пенала, из компаније им то нису одобрили.

У априлу 2023. Удружење потрошача „Ефектива“ објавило је преглед поскупљења цена услуга кабловских оператера који послују у Србији. Према њиховим тадашњим подацима, услуге СББ-а најмање су поскупеле, док је Телеком имао убедљиво највишу тарифу.

 

Извор: Н1