ТОЗ и Чигота добитници веома значајног признања на 37. сајму туризма

На 37. Међународном сајму туризма у Београду, Туристичка организација Златибор и Специјална Болница "Златибор"-Чигота, добиле су признање-повељу за понос: INTERNATIONAL SERBIAN BREnd.

Поводом Дана Србије, на Сретење 15. 02. 2015. године, Српски институт за јавну дипломатију у Бриселу, донео је одлуку да се признања-повеље за понос INTERNATIONAL SERBIAN BREnd доделе на овогодишњем Међународном београдском сајму туризма, вина, сувенира и хореса:

FB_IMG_14245270878821. ТО ЗЛАТИБОР за вишегодишњи успешан рад и углед туризма Србије у свету

2. Специјанла болница "ЧИГОТА" са Златибора, за вишегодишњи врхунски рад у домену медицинских услуга и здравственог туризма за госте из целог света

Српски институт за јавну дипломатију, који је основан пре 5 година и ради са седиштем у Бриселу, окупио је образоване људе нашег порекла који живе и раде широм ЕУ и света, да свакодневно, у комуникацији са дипломатама, новинарима, привредницима и другим циљним јавностима, на више страних језика презентују и промовишу Србију по свему лепом што јесте, привреда, туризам, култура, наука, спорт, традиција, музика, храна и пиће ...

tozОснивач и председник Института је господин Зоран Милинковић из Париза. родом из Краљева, који више од 30 година, као угледни привредник и патриота живи и ради у Француској и широм света.

У дизајнерском решењу, уместо енглеског BRAND, написано је БРЕнд, исто се изговара, традиционална српска реч која објашњава наш инат и упорност, а код странаца и медија је изазвало велике симпатије.

Прва признања, за понос широм света ИНТЕРНАТИОНАЛ СЕРБИАН БРЕнд добили су и понели наши тенисери на Гранд слам АТП туриниру на Роланд Гаросу у Парзу, тенис као светски бренд Србије, потом ватерполисти, кошаркаши, шљива и малина, Сабор трубача у Гучи, а Емир Кустурица и Мики Манојловић пројекат Сербиан БРЕнд презентовали су на филмском фестивалу у Кану.