Туристичка организација Златибор (ТОЗ) је максимално усмерена на представљање Златибора, како у земљи тако и на иностраном тржишту. С обзиром да је златиборски туризам актуелан целе године, не пропушта се ни једна прилика за промовисање, а потврда томе је и све већи број гостију, како из земље, тако и из иностранства. Бројни садржаји, али и довољно снега учинили су да ова зимска сезона буде најуспешнија до сада.
На Златибору тренутно борави неколико хиљада гостију , поручују из ТОЗ. Према најавама, у фебрурару се очекује повећање броја посетилаца због школског распуста и Сретења. Иако је дошло до отопљавања и делимичног спадања снега. за следећу недељу се најављују падавине и нови снежни покривач. Услед продужетка сезоне је и традиционална Пршутијада померена па ће трајати од 10. до 12. фебруара. Да је Златибор спреман за наставак сезоне, потврђује Јелица Тошић из Туристичке организације:
- Школски распуст који је померен од прошле године ће у знатној мери продужити зимску сезону. Ми очекујемо да ће ова зимска сезона трајати преко 50 дана,а у прилог су нам ишли и временски услови јер је било доста снега на Златибору. Скијалиште Торник ради пуним капацитетом.
Туристичка организација Златибор учествоваће на два сајма наредног месеца. Од 15. до 17. фебруара на сајму у Софији први пут ће се Златибор представити бугарском тржишту. Укупна туристичка понуда планине приказаће се и на Београдском сајму од 23. до 26. фебруара.
- Ми ћемо ту представити све новитете који нас очекују у наредном периоду: посетиоци сајма ће моћи да учествују и у наградној игри и могу освојити вредне награде као што је викенд на Златибору,
поручује Јелица Тошић. Све активности Туристичке организације Златибор могу се испратити на друштвеним мрежама и на сајту zlatibоr.org.rs.