Данас стартује нови пројекат Привредне коморе Србије – "Стварано у Србији". То је један од начина за помоћ и промовисање српске економије. Председник Привредне коморе Србије Марко Чадеж рекао је да то није једноставна кампања која се бави промоцијом домаћих производа, већ потпуно нова филозофија.
Марко Чадеж је, гостујући у Јутарњем програму РТС-а, рекао да је створен колективни жиг који се зове "чуваркућа".
Како је објаснио, то неће значити само да је неки производ произведен у Србији, већ ће говорити и на који начин је произведен, којег је квалитета и колико је уложено домаћег знања, сировина и рада.
"Купац када види жиг у радњама, он зна да је у тај производ уложено више од 80 одсто рада и вредности одавде", поручио је Чадеж.
Напомиње да је то нова филозофија за купце, јер знају да су у неки производ укључени домаћи добављачи, а на тај начин се ствара новац за реновирање школа.
"Зашто бисмо нешто увозили ако имамо исти квалитет овде? То је ‚чуваркућа‘ и на тај начин чувамо кућу", поручио је Чадеж.
Извор: Б92