Туристичка организација Златибор и ове године активно ради на представљању туристичких потенцијала Златибора, што у великој мери доприноси повећању броја страних туриста на нашој планини. Након сајмова туризма у Београду и Љубљани, ТОЗ се недавно успешно представила и на сајмовима туризма у Букурешту и Москви.
Прошле године на нашој планини забележен је пораст броја долазака страних гостију за 20%. То је мотивисало представнике Туристичке организације Златибор да туристичке потенцијале Златибора представе не само у земљама у региону већ и шире, тако да је ТОЗ у периоду од 13. до 16. марта наступила на сајму туризма у Букурешту, који представља само почетак у плану промоције Златибора на Румунском тржишту.
“Туристичка организација Златибор је искористила прилику да презентује све потенцијале и дестинације. Потенцијални румунски туристи су могли да се упознају са ценама за предстојећу летњу сезону. Што се тиче наредних планираних активности, крајем априла и почетком маја, у плану је промоција за туристичке агенције које се налазе у Букурешту. После тога ћемо покушати да организујемо једно студијско путовање за све представнике туристичких агенција које ће доћи, бити наши гости и обићи све локалитете на Златибору“, рекао је Владимир Живановић из ТОЗ.
Након сајма туризма у Букурешту, ТОЗ се успешно представила и на Међународном сајму туризма у Москви, који представља један од пет водећих сајмова туризма у свету. ТОЗ наступила је заједно са хотелима „Мона“ и „Палисад“ на штанду националне туристичке организације Србија.
“Закључили смо да је било изузетно интересовање посетилаца. Свесни смо тога да Руси воле море, а ми треба да тржимо предност зато што је Црна Гора удаљена само 300 килиметара одавде, и управо тај спој планине и мора може да буде наша велика предност“, истакла је Јелица Тошић, испред ТОЗ-a. Тошићева је додала да су у оквиру наступа на сајму у Москви остварени и први контакти са туроператерима који су заинтересовани за дестинацију Златибор, а унапређена је и сарадња са руским агенцијама које су у последњих годину дана доводиле руске туристе на нашу планину.
На сајму су уговорени и први аранжмани, тако да се у априлу очекује долазак великог броја туропператора за које ће бити организована рекламна тура, а након тога, за Ускрс, се очекује први долазак руских туриста у хотел „Мона“.
Од 3. до 5. априла Туристичку организацију Златибор очекују промоције и сајмови у Нишу и Будви, а од 10. до 14. априла сајам у Новом Саду. Након тога, кренуће се у обилазак градова по Србији, Македонији, Босни и Херцеговини, где ће представници ТОЗ свим заинтересованим показати шта је то ново у туристичкој понуди Златибора.