Матић: Вансудско поравнање између продавца и оштећеног купца највећа новина у Закону о заштити потрошача.
Министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић Матић рекла је да је највећа новина коју доноси Закон о заштити потрошача „вансудско поравнање између продавца и оштећеног купца“.
Матић је за РТС изјавила да ће то „значајно побољшати статистику“ од прошле године, када су од 22.000 приговора потрошача, само два спора била решена вансудским поравнањем.
Уколико неки трговац не буде заинтересован за вансудско поравнање, и ако се по приговору купца иде на судске спорове, казне које закон предвиђа повећане су на 300.000 до два милиона динара, рекла је Матић.
Министарка трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић Матић рекла је да је највећа новина коју доноси Закон о заштити потрошача „вансудско поравнање између продавца и оштећеног купца“.
Матић је за РТС изјавила да ће то „значајно побољшати статистику“ од прошле године, када су од 22.000 приговора потрошача, само два спора била решена вансудским поравнањем.
Уколико неки трговац не буде за заинтересован за вансудско поравнање, и ако се по приговору купца иде на судске спорове, казне које закон предвиђа повећане су на 300.000 до два милиона динара, рекла је Матић.
Матић је додала да Закон о заштити потрошача представља „потпуно усклађивање“ са директивама ЕУ, као и да очекује да ће најкасније за годину дана бити успостављен механизам вансудског поравнања.
Према досадашњој статистици највећи број приговора потрошача у Србији, сваки пети, односио се на обућу, док се велики број приговора на белу технику односио на време испоруке.
Извор Бета