Туристичка организација Златибор отпочела је 13. маја промоције по градовима Србије. Најава летње туристичке сезоне циљ је ових представљања, која се организују и током наредних седмица у десетак већих градова Србије. Под слоганом „Златибор твој прави избор“ Туристичка организација Златибор најављује летње садржаје на главним градским трговима и све заинтересоване посетиоце упознаје са понудом најпосећенијег планинског центра Србије. Кампања промоције Златибора започета је 13. маја у овогодишњој европској престоници културе, Новом Саду, презентацијом летње туристичке понуде “златне планине”, коју је одржао директор Туристичке организације Златибор, Владимир Живановић. Том приликом у ресторану “Сокаче” организован је и радни доручак за медије који су се радо одазвали овој златиборској добродошлици.
Током прве седмице кампање Златибор је своју понуду представио у Суботици, Зрењанину, Вршцу, Панчеву и Обреновцу. У сваком граду посећеност штанда била је велика, а промоција Златибора веома запажена. Заинтересовани посетиоци су имали прилику да се упознају са бројним садржајима, атракцијама и активностима, као и богатом понудом смештаја, свим оним што их очекује ако овог лета свој одмор проведу на Златибору.
Тако су грађани Суботице приликом промоције имали прилику да пробају качамак, традиционално златиборско јело. Ту је велику пажњу деце привукао ‘’фаце паинтинг’’, где су најмлађи посетиоци штанда уживали у исцртавању и бојењу златиборских симбола. На тргу у Зрењанину мноштво посетилаца придружило се Удружењу за неговање народне традиције “Златибор” које се овде представило традиционалним играма златиборског краја. Промоција је била запажена и у Панчеву и Обреновцу, где је уз остале представљен и пројекат „Покрени зелену туру“ који посетиоцима омогућава да обиђу “златну планину” на другачији начин – користећи возила која су потпуно еколошки прихватљива (100% на струју), као и бицикле које имају електро асистенцију (а могу се користити и као обични бицикли). Посетиоци Вршца добили су корисне информације и од представника забавно-тематског парка “Ел Пасо Цитy“, док су најмлађи уживали у интеракцији са забавним аниматорима ‘’фаце паинтинг’’-а.
За најаву летње туристичке сезоне на градским трговима биле су заинтересоване и телевизијске куће и писани медији, професионално и посвећено испративши сваку активност. Путем локалних медија о понуди Златибора информисани су и они грађани који нису имали прилику да посете промоције на градским трговима.
У оквиру кампање за посетиоце штанда и верне госте Златибора била је организована наградна игра, па су домаћи туристи, који су у протеклом периоду имали важну улогу у одржавању високог туристичког промета, награђени лепим и вредним наградама. Промоције Златибора у градовима Србије подржавају многобројни партнери са дестинације: хотелијери, угоститељи, забавно-тематски паркови, популарне атракције: Зип-лајн Љубиш, Стопића пећина, Гостиљски водопад.
Током наредних седмица кампања се наставља и у другим градовима Србије међу којима су Шабац, Ваљево, Лозница, Краљево, Крагујевац, Крушевац... Порука ''Златибор твој прави избор'' стиже свуда одакле хиљаде туриста сваке сезоне долази на нашу најпосећенију планину.