После успешно реализоване велике међународне конференције у Београду, 20. априла прошле године, на тему “Презентовање туристичких производа и потенцијала Србије француском туристичком тржишту” којој је присуствовао значајан број утицајних француских тур-оператера и представника француских еминентних медија , Удружење “Ја волим Француску” и ТО Златибор настављају са промоцијом Србије на тржишту Француске.
Уједно, то је био, након пуних 27 година, повратак француских тур-оператера Србији и њеној туристичкој понуди, проистеклој управо из интереса француских туриста ка нашој земљи, која се манифестује преко најпознатијих француских агенција специјализованих не само за индивидуалне туристичке понуде, већ и групна туристичка, пословна и гео-политичка путовања.
Поновно успостављање снажне туристичке сарадње је имало, према речима Слађане Новаковић, председнице Удружења “Ја волим Француску”, несумљиви утицај на свеукупно побољшање односа две земље, укључујући не само туристички и културни сегмент, већ и економске билатералне односе.
По завршеној конференцији, као и анализом посета оствареног броја француских туриста у Србији, Удружење “Ја волим Француску”, на основу спроведених истразивања закључује да су преференције француских туриста у Србији посета Београду и упознавање са културним и природним наслеђем. Такође, преференције француских туриста су упознавање са традицијом, обичајима и етно гастрономијом Србије.
Тим поводом , а у складу са комплетном ревитализацијом туристичке сарадње , Удружење “Ја волим Француску “ као носилац и главни организатор пројекта у сарадњи са ТО Златибор, ТО града Београда и Аранђеловца и Тополе организује посету шест француских еминентних туристичко-економских медија Србији. Медији који долазе у Србију су:
-"Tour Mag"- туристичко-економски медиј бр 1 у Француској -"Quotidien du tourisme" --Magazine "La Provence" -"Magazine "Proces Alimentaire" -Magazine "Prestige"" et Sante" -Magazine "Infosvin"Француски медијски представници боравеће у нашој земљи у периоду од 22.-25.септембра и приликом те посете упознаће се са њеним знаменитостима, културном баштином и туристичком понудом.
У прилог чињеници да су новинари из домена туризма највећи професионалци свога посла ,с обзиром да су обишли цео свет, овом конференцијом за новинаре српски медији имају директан контакт са француским новинарима и тиме нам се нуди могућност да « САМИ СЕБЕ ВИДИМО КРОЗ ОЧИ ДРУГИХ », што је изузетна реткост код оваквих пројекта.
Промоцијом Златибора, Београда, Тополе и Аранђеловца као најпожељнијих дестинација Србије француском туристичком тржишту, туристичку понуду Србије ћемо на најефикаснији начин (писањем о српским туристичким дестинацијама у најчитанијим штампаним медијима), промовисати на тржишту Француске.
Овај циљ је директно повезан са циљевима Стратегије развоја туризма Србије 2016.-2025. који се односе на повећање броја долазака и ноћења страних туриста и повећање девизног прилива од туризма.
Посета француског Председника, господина Емануела Макрона Републици Србији је претходила пројекту ”Промоције туристичких дестинација Србије француском тржишту”, што је од изузетног значаја за успешност пројекта, а пројекат се реализује уз подршку Министарства туризма Републике Србије.
Инфо: ТО Златибор