Према најновијим подацима Републичког завода за статистику, Златибор се истиче као најпосећенија дестинација међу домаћим туристима у првих седам месеци 2024. године. У периоду од јануара до јула је забележено 543.977 ноћења домаћих гостију, што представља раст од 17 одсто у поређењу са истим периодом претходне године. Ови резултати јасно показују да је Златибор и даље најпопуларнија дестинација, захваљујући својој богатој понуди туристичких атракција, културних догађаја и смештајних капацитета.
Поред Златибора, омиљене дестинације домаћих туриста су и Копаоник, Врњачка Бања, Београд и Сокобања. Иако су и ове дестинације оствариле значајан број ноћења, Златибор се издваја као лидер домаћег туризма Србије. Када је реч о иностраним туристима Београд је и даље најпосећенији (10 одсто више ноћења страних туриста у односу на претходну годину). Златибор је остварио изванредан резултат и са страним гостима, забележивши повећање броја ноћења за чак 35 одсто у односу на претходну годину. Овај раст указује на све већу препознатљивост Златибора на међународном туристичком тржишту.
Ово лето на Златибору обележили су бројни догађаји и садржаји који су задовољили различите интересе посетилаца. Програм је био богат културним и спортским манифестацијама, од музичких садржаја до традиционалних прослава. Туристичка организација Златибор се посебно истакла у промоцији дестинације кроз иновативне производе попут ''Zlatibor City Card''-а и атрактивне наградне игре приликом које је извучен добитник аутомобила ''Опел корса''. Сезона је обогаћена успешним фестивалима, укључујући Међународни фестивал спортског филма, као и сарадњом са привредним делегацијама, што је потврдило ''златну планину'' као једну од најпожељнијих дестинација у Србији.
Туристичка организација Златибор наставља са интензивним промотивним активностима и развојем нових туристичких производа, садржаја и активности како би задржала овај позитиван тренд и унапредила понуду у складу са потребама и очекивањима посетилаца.