"Златиборац д.о.о." постао део олимпијског тима Србије

Компанија „Златиборац д.о.о.“ недавно је потписала трогодишњи Уговор о спонзорству са Олимпијским комитетом Србије, којим је постала део спонзорског тима који ће подржавати наше спортисте током припрема за Олимпијске игре у Рио де Жанеиру 2016, као и на самом такмичењу. На тај начин, производи ове компаније постали су званична храна олимпијског тима наше земље. ОКС је формирао спонзорски тим за предстојеће ОИ са идејом да се у њему нађу друштвено одговорне компаније које препознају значај спорта и које су међународно признате. „Златиборац д.о.о.“ свакако је једна од таквих компанија, с обзиром да им је међу првима уручен позив за улазак у овај тим спонзора. -Наша компанија је са задовољством прихватила понуду ОКС-а, као промотера најбољих вредности, на челу са председником, Владом Дивцем, врхунским спортским радником и великим хуманитарцем. Они су у нашој компанији препознали енергију, снагу бренда и партнера са јединственим циљем. Свакако да ћемо и ми имати промотивне користи од тога-изјавио је генерални директор „Златиборца“, Душан Кнежевић. Иако ће овакав вид промоције бити веома значајан за компанију „Златиборац д.о.о.“, према речима генералног директора, то није био примарни циљ за остваривање сарадње са ОКС-ом. -Ми смо друштвено одговорна компанија. Поред пласмана високо квалитетних производа, који су препознатљиви , наш циљ је и пружање помоћи у свим областима друштвеног живота. Надамо се да ћемо кроз подршку нашем олимпијском тиму, подстаћи спортисте да остваре што боље резултате , наравно кроз придржавање спортске дисциплине и кодекса, чиме су они досада били узори млађим генерацијама и понос наше целокупне нације. Нама, наравно, овакав вид промоције на том тржишту јако значи, полако добијамо понуде за пласман наших производа и изван Европске Уније, тако да ће нам бити веома важно да се и на том подручју чује за наш бренд. Кнежевић је додао и да би овакав вид сарадње могао да има шири друштвени значај по нашу земљу. -Слику о Србији треба да стварају успешни. Спортисти су успешни и наш циљ је био да подржимо управо једну такву структуру људи, који шаљу изузетно позитивну слику о нашој земљи. Нама је то изузетно важно, јер на којем год тржишту се појавимо, имамо утисак да наша зеља још увек има неки негативан имиџ, још увек нас везују за ратове, Милошевића, бомбардовање... Мислим да је дошло време да се таква слика Србије промени. Ми смо сигурно један од српских брендова који руши те баријере, а удружени са спортистима, као најбољим промотерима свих вредности у нашој земљу, мислим да ћемо не само на овим Олимпијским играма, већ и на свим будућим дешавањима на којима ћемо подржавати наше спортисте, сигурно почети да мењамо слику Србије у позитивном смислу. То ће нам чинити посебно задовољство, а мислим да ће наша компаније, ако и неке друге компаније, имати корист од тога- закључио је Кнежевић.