Округли сто о медијској стратегији

На „Округлом столу“ о медијској стратегији одржаном у Ужицу, Удружење новинара Србије је затражило да локалне самоуправе издвајају најмање 2 одсто из буџета за суфинансирање медијских пројеката, што је, на основу спроведеног истраживања, далеко мања сума новца од оне које су локалне самоуправе издвајале за финансирање медија који су били у њиховом власништву пре медијске реформе. https://www.youtube.com/watch?v=uV-yeA0VFYA&feature=youtu.be   Према речима Нина Брајовића, генерал.секретар УНС-а медијска реформа је донела финансијску пустош повлачењем државе из власништва и повлачењем новца који су локалне самоуправе улагале у медије којима су били власници. Други негативан ефекат реформе медија је и лоша расподела новца злоупотребама у раду комисија које додељују новац за медијске пројекте, што би морало да се заустави. Јер, пројектно суфинансирање је креативан начин приступа медијском садржају и треба да задовољава јавни интерес локалне заједнице. Милан Андрић, гл. и одговорни уредник ревија „Спортски журнал“ из Б.Башта је дугогодишњи сарадник и многих других медија. У задњих 15-так година се та сарадња све више своди на пријатељску размену информација јер се за хонораре све теже изналазе средства, што довољно говори о кризи у медијима. Није лако саставити комисију која ће учествовати у расподели средстава за медијске пројекте . Мишљење  УНС–а је да би требало увести репрезентативна новинарска удружења,чији би чланови могли бити чланови комисија. Мирјана Ранковић Луковић