Представници медија и инфлуенсери из Кине бораве на Златибору

zlatibor

У организацији Туристичке организације Србије и националне авио-компаније “Аир Сербиа”, у периоду од 24. до 26. априла 2023. године на Златибору бораве представници медијских кућа и инфлуенсера из Кине. Овом приликом гости су упознали симболе Златибора на обновљеном Краљевом тргу, дрвену скулптуру „Златиборски брзи воз“, а највећу пажњу привукла је вечерња пројекција на мултимедијалној фонтани на језеру. Изразили су задовољство што су се нашли и на месту зачетка организованог туризма на Златибору, покрај Краљеве чесме подигнуте пре 130 година.

Најпосећенији планински центар Србије угостио је уреднике медијских кућа Беијинг Нењс (60 милиона корисника апликације) и утицајног њебсите њњњ.цхинанењс.цом (400 милиона корисника), директора модног часописа и аутора путописних репортажа (тираж преко 100.000 примерака), главног и одговорног уредника нове и већ јако популарне медијске групе из Тијенџина ( 20 милиона корисника апликације), као и директора најутицајнијег медија из туристичке привреде - Цхина Травел Траде Медиа. Ту су И утицајни инфлуенсери чије утиске са путовања свакодневно прегледа на хиљаде људи, г-дин Зхен Лиу који има скоро 6 милиона пратилаца на Њеибо платформи, и г-ђа Пинг Гуо, познати фотограф и писац са 1.2 милиона пратилаца на Њеибо мрежи.

Обилазак природних лепота, атракција и садржаја којима Златибор располаже, дегустација традиционалних гастрономских специјалитета и љубазност локалног становништва привлачи пажњу гостима. Мноштво корисних информација, ће током наредних дана поделити са својим интернет пратиоцима са циљем да кроз своје објаве и лична искуства додатно појачају промоцију и пласман „златне планине“ на туристичком тржишту Кине.